نیکاننیکان، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نیکان عشق مامان بابا

من به پیش دبستانی رفتم

1392/7/3 0:46
نویسنده : مامان مریم
609 بازدید
اشتراک گذاری

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

ما درون نیمکتی جا میشدیم! ما پراز تصمیم کبرا میشدیم!

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود! جمع بودن بودو تفریقی نبود!

کاش میشد باز کوچک میشدیم!لااقل یک روز کودک میشدیم!

مهر بر همه بچه مدرسه ای های قدیم و جدید مبارک

 

 http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

دوستان سلااااااام...

هوراااااااااااا...............................هورااااااااااااااا

نیکان گلی ما اول مهر به پیش دبستانی رفت http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك هاhttp://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

خیلی روز زیبا و خاطره انگیزی بود....امیدوارم همه مادرها این روز رو تجربه کنن

از شب قبل هی گفتیم نیکان زود بخواب...زود بخواب،فردا بتونی زود پاشی

فردا صبح دیدم یکی اومده تو اتاق میگه سلــــــــــــــــام من بیدارم شما هم 

پاشین خندهبچم بسکه ذوق رفتن به کلاس رو داشت زودتر از ما بیدار شده بود!

نیکان رو برای دوره پیش دبستانی تو مهد سالار ثبت نام کردیم...قبلا هم به 

همین مهد میرفت.تو مهدهای اطراف ما بهتر از همه ستچشمک

خیلی ها بهم میگفتم که چرا مدرسه ثبت نامش نکردی ولی چون مطمئنم 

که نیکان سال آینده واسه رفتن به مدرسه هیچ مشکلی نداره،ترجیح دادم که 

دوره پیش رو تو مهد باشهلبخند

صبح ها همراه بابا میره و ظهر من میرم دنبالش...

اسم مربیش خاله فرح نازهلبخند

نیکان خوشحال و خندان و آماده برای رفتن

     

 

نیک مامان در مهد

 

مامان جون برای نیکان کیف مدرسه و لوازم تحریر خرید ولی هزینه ملزومات رو 

به مهد دادیم و احتیاجی به بردن لوازمت نداری...ایشالا سال دیگه از اونا 

استفاده میکنیلبخند

کیف هدیه مامان جون زهرا و به سلیقه مامان مریمنیشخند

  

عشق انگری برد!!!

حتی کیفت رو هم میخواستی انگردی برد برداری! آخه چه رازی در این پرنده های عصصصبی نهفته است که بچه های ما اینقد دوسشون دارن؟؟؟

 

اینم برنامه میان وعده که باید با خودت ببریخوشمزه

:

نیکان میگه:شنبه شیرش رو نمیبرمنگران

یکشنبه سیب زمینیش سرخ شده باشه از پختش بدم میادسبز

دوشنبه تخم مرغ آب پز دوست ندارمآخ

سه شنبه نون و پنیر و خیار باشهخنثی

چهارشنبه موز نمیخوامکلافه

واااااااای خدای من...اگه شما جای من بودین برای بدغذایی بچتون چیکار 

میکردین؟؟؟متفکربه من زنگ بزن 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان علی خوشتیپ
6 مهر 92 8:25
خصوصی
مامان علی خوشتیپ
6 مهر 92 8:26
ورودت به پیش دبستانی مبااااااااااااااااارک عزیزم...انشاالله یه روزی برای دکترا ثبت نام کنی
ممنون خاله جون

مامان ریحان
9 مهر 92 20:04
سلام




والا چند بار اومدم دیدم آپ نکردی واسه همین دیگه کامنم نذاشتم









مهد رفتنت مبارک ایشالا سال خوب و پر باری برات باشه نیکان جون









لوازم مدرسه تم مبارک ممنون خاله جون [بوس]



























مامان ثمین
9 مهر 92 21:05
سلام عزیزم مبارک بشه نیکان جان اشاله تو همه مراحل زندگی بدرخشی
وای خدایا چقدر وسایلش خوشگله مبارکت باشه عزیزم
راستی مامانی ممنونم بابت اینکه پیشمون اومدین
فقط آدرسی که گداشته بودد برا خودتون نبود آخه خواستم بهتون جواب بدم دیدم یه وب دیگه باز شد بانام تعمییرات نوت بوک
ممنون خاله جون از آرزوی قشنگتون...این آدرس برای سایت همسرم هست که میذارم...واسه اینکه سایتشون بالا باشه

mamane m@ni
10 مهر 92 0:57
واااااااااای مبارکه نیکان جون
به سلامتی میری پیش دبستانی و سال بعد هم مدرسه و کلاس اول
مامانی ماشالا گل پسرمون بزرگ شده هاااااااا
آفرین به نیکان جون که شبا زود می خوابه تا صبح ها زودتر بیدارشه
ممنون خاله جون که سرزدین

مامان فرنيا
10 مهر 92 12:00
سلام واي شما مهد سالار ميري؟ پس خيلي به هم نزديك هستيم من هم يكي دوماهي فرنيا را انجا بردم بعدش به دلائلي مهدش را عوض كردم


خیلی خوبه که به هم نزدیکیم خاله مدرسه خوب این دورو ور سراغ داری؟
مامان فرنيا
10 مهر 92 12:01
ماشالله مبارك باشه ميري مهد ايشالله به سلامتي سال ديگه هم ميري كلاس اول
ممنون خاله جون


مريم مامان نيكان
11 مهر 92 6:42
عزيزم ورودت به پيش دبستاني رو تبريك ميگم از خدا ميخوام تمام مدارج عالي رو يك به يك پشت سر بگذاري و تو زندگيت موفق بشي پسرك نيك سرشت آريايي: نامت نيك، رويت نيكو و آينده ات نيك و زيبا باد


خاله جون ممنونم بابت تمام آرزوهای زیباتون
mahsa
11 مهر 92 10:27
khale do0o0o0oret begardam
خدا نکنه خاله جون


♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
12 مهر 92 12:21
سلام عزیزم خوبین
قشنگم میخوام یه تغییراتی تو وبلاگ ثمینم انجام بدم
اگه دوست داشتید اسم زیباتون وهمراه شهر یا استانی که ساکن هستین برام بفرستید
ممنونم


مامان فرنيا
13 مهر 92 13:07
عزيزم من چون دخترم هنوز مدرسه اي نشده خيلي از مدرسه و اينجور چيزها سردر نميارم ايشالله بعدا من از شما سراغ اين جور مسائل را ميگيرم



سودابه
16 مهر 92 23:55
سلام مریمی جون جونی به جمع دخترای من خوش اومدی.لینک شدی عزیزم.در خونه وبم همیشه منتظر حضور خودت و دلبندت هستم .
فدای لطفت سودابه جون

مریم مامن دونه برفی
20 مهر 92 12:11
سلام نیکان جونم.
تبریک صمیمانه امیرعلی و مامانش رو هم ... بگیر که اومــــــــــــــــــــــــــد .
بزرگ شدنت مبارک خاله جون .امیدوارم یه همچین روزی مامان و بابا شمارو راهی دانشگاه کنن ... آمین.
ممنون خاله جون که با پیام زیبا و محبت آمیزتون خوشحالمون کردین

مامان محمدصدرا
28 مهر 92 0:30
مبارکه عزیزم
خانمی به نظر من اصلا به زور چیزی بهش نده. مخصوصا که بدغذاییش طوری نیست که از خوردن چیزای مفید محرومش کنه.
من خودم بچه که بودم خیلی خیلی بدغذا بودم ولی به مرور همه چیز تغییر کرد و بهتر شدم
ناگفته نماند که خود منم خیلی بدغذا بودم،حتما به خودم رفته

♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
3 آبان 92 2:47
لام مامانی خوبین کم پیدایید؟

راستی عیدتون مبارکhr
ممنونم عید شما هم مبارک

مامان فرنيا
4 آبان 92 9:32
سلام ماماني ديگه نمياييد از پيشرفتها گل پسري بنويسيد؟ ايشالله كه هميشه شاد و سلامت باشيد
ممنون به یادمون هستین..

مامان محمدصدرا
7 آبان 92 23:18
نیکان عزیز خاله پیش دبستانی دفتنت مبارک.
مامان خانمی دیر به دیر آپ می کنی. من همیشه به وبتون سر می زنم.
ممنون عزیزم که به وبمون سرمیزنین راستش یکم سرم شلوغ شده با درس خوندن،واسه همین دیرآپ میکنم