نیکاننیکان، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نیکان عشق مامان بابا

نوروز 1394

1394/1/25 22:44
نویسنده : مامان مریم
1,111 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خـــــــــــــــــــــــــدا

امسال من و نیکان از 24اسفند اهواز بودیم و بابا 29به اهواز  اومد.بنابراین چهارشنبه سوری اهواز بودیم و خاله ها به خاطر ما برای چهارشنبه سوری تو پارکینگ باباجون تدارک دیدن و همه با هم جمع شدیم و آتیش درست کردیم و شام خوردیم و کلی شادی کردیم و کللللللی بهمون خوش گذشت جشنجشن نیکان اینقد ذوق زده شده بود و اینقد هیجان داشت که دیگه نمیدونست باید چیکار کنهآرامیه عالمه ترقه و اینجور چیزا که نمیدونم اسمشون چی بود با پسرخاله ها و دختر خاله ها روشن کردن و کلی بازی و شادی کردن،تمام لباسهای نیکان بوی دود گرفته بود،آخر شب نیکان بهم گفت:مامان این بهترین چهارشنبه سوری عمرم بودمحبت

نوروز امسال در کنار باباجون و خاله ها خیلی بهمون خوش گذشت و آخر تعطیلات،من و نیکان با ناراحتی و اشک از اهواز دل کندیم و به فررودگاه رفتیمگریه

نوروز 94 اهواز

یعنی من هلاک این گوسفندای هفت سینمون بودم خندونکاز بس دوستشون داشتم،آخرم یکیشونو با خودم آوردم تهرانخندونک

نوروز 93 تهران

اولین نوروز نیکان-نوروز87 اهواز...34روزگی گل پسرم

شیرینیهای عید 93 که خودم درست کردمخوشمزه

تولدامسال بابای فروردینی با کیک دستپخت مامان اردیبهشتی

نیکان و ملینا و مهرانا در فروردین94 تولد بابا

با آرزوی سالی سرشار از شادی و مهربانی و سلامتی برای همهمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)