نیکاننیکان، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نیکان عشق مامان بابا

کلاس زبان و دندان شیری

1392/6/13 15:05
نویسنده : مامان مریم
738 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــلام

تابستان امسال هم با همه گرما و خوبیها و خاطراتش در حال اتمامهلبخند

نیکان جان تمام تابستان رو کلاس زبان بود،دقیقا از اردیبهشت ٩١ تا مرداد ٩٢ بدون وقفه کلاس می رفت،من اصلا اصراری به این قضیه نداشتم ولی خودش خیلی علاقه و پشتکار نشون میداد و تمام زبانکده از مدیر تا معلم (به قول نیکان تیچر)تا منشی اونجا همگی از نیکان تعریف و تمجید میکنن و نیکان رو شاگرد ممتاز میدونن و از رفتار و ادبش رضایت دارنتشویقماچ

انشالا اگر همین روند رو ادامه بده زبان انگلیسیش قوی میشهلبخند

نیکان درکلاس زبان انگلیسی

نیکان و چندتا از دوستاش

مسیحا..نیکان..محمدمهدی..پارسا  

از اوایل تیر ماه دندان شیری نیکان لق شد و نیکان همش میگفت:دندونم که افتاد میزارمش زیر بالشم تا پری واسم هدیه بیارهتعجببهش گفتم این حرفا رو کی بهت گفتهمتفکرمیگه:تو کارتون دیدملبخندبعدشم میگه:مامان واقعا پری میاد زیر بالشم کادو میذاره ؟اصلا پری وجود داره؟پری زنه یا مرد؟چطوری کلید نداره میاد تو خونمون؟؟و...

خلاصه من رسما کچل شدم با این سوالات نیکاننگرانکلافهآخر سرم راستش رو بهش گفتم که پری اصلا واقعیت نداره و تو قصه هاست ولی پری میتونه یه آدم مهربون باشه مثل مامان و بابا و واست کادو بخره و زیر بالشت بذارهچشمک

حالا از اون روز به بعد مدام لیست خرید میداد که دندونم که افتاد باید فلان کادو رو واسم بخرینخنده  

خــــــــــــلاصه اولین دندان شیری نیکان در تاریخ١٨/٤/٩٢ افتاد...من هم بهش گفتم خب دندونت رو بذار زیر بالشت اینقد منتظر امروز بودی! نیکان گفت:اااای بدم میاد،خونیهقهقهه  قهقهه

ولی فرشته ی مهربونی به نام دایی ممد واسه نیکان کادو آورد

هدیه های پری مهربون

فدای خنده هات نفسم

 دومین دندان شیری نیکان هم در تاریخ ١٣/٥/٩٢ افتاد

در آخرین روز مرداد ماه جشن عقد خاله مهسا گلی که نیکان علاقه زیادی بهش داره برگزار شد که برای  چیدیمان سفره من هم دستی در کار داشتم.(با آرزوی خوشبختی برای خاله جونقلبقلب)

نمایی از سفره عقد خاله جون

نیکان و پرنیا

این عکس رو با هزار زحمت انداختم چون نیکان تو این مواقع حاضر به عکس انداختن نیست و همش میخواد بازیگوشی کنهناراحت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

٩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان محمدصدرا
14 شهریور 92 17:51
سلام خانمی
ان شاالله خوشبخت بشن. خیلی خوشحال شدم بالاخره وبتو آپ کردی. گل پسرو از طرف منهم ببوس خانمی. راستی خصوصیتو چک کن

ممنونم...مرسی سرزدی[بوس][بوس]
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 شهریور 92 0:55



ممنونم
مامان ریحان
18 شهریور 92 16:47
سلام
خیلی خوبه که به زبان علاقه داره

ایشالا در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی نیکان جون

عقد خاله مهسا جونتم مبارک ایشالا سپید بخت بشه

و در پایان مرسی که به ما سر زدید ، به جمع دوستای خوبم خوش اومدید

ممنون از پیام پر مهرتون
مريم مامان نيكان
22 شهریور 92 7:16
سلام عزيزم از اين همه تشابه اسمي جا خوردم خيلي جالب بود .ممنون كه بهم سر زديد منم لينكتان كردم راستي نكنه اسم همسرتون هم حميد باشه؟


خوشحال شدم به ما سرزدین...این قسمت دیگه باهم فرق داریم،اسم همسر من علی هستش
مريم مامان نيكان
22 شهریور 92 7:18
راستي ي تشابه ديگه اسم دايي نيكان من هم دايي محمد هست


خیلی باحاله
مامان ثمین
29 شهریور 92 1:27
سلام عزیزم ممنونم از نگاه قشنگت که به وبمون داشتین
آره واقعا وقتی مادر هستی ومادر نداری خیلی سخته هر لحظه می فهمی که مامانامون چه ها در حقمون کردن وما غافل بودیم وحالاکه میخوایم ذره ای ار مهربونیشون جبران کنیم اما.....

عزیزم مرسی منم شما رو لینک میکنم امیدوارم دوست خوبی باشم


ممنونم که به ما سر زدین...امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم
مامان ثمین
29 شهریور 92 1:59
عزیزم چه گلپسر ماهی دارین


آفرین به این پسری که کلاس زبان میره منم خیلی دوست دارم ثمینم یه روز خودش مشتاق باشه






ممنون خاله جون...ایشالا ثمین جونم خودش با اشتیاق میره چون واسه آیندشون خیلی مفیده[ hr]


مامان ثمین
31 شهریور 92 12:09
سلام مامانی خوبی فرشته نازتون خوبه
ما با چند تا پست جدید منتظر نظرات زیباتون هستیم
خدمت میرسیم

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 مهر 92 14:14
احیانا
شما قصد نداری این وبلاگ رو آپ کنیییییی؟
نمیدونم چرا نوشتنم نمیاد


بهار
5 مهر 92 23:17
سلام طراحی اختصاصی قالب وبلاگ برای نیکان جون . http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مریم مامان نیکان
10 مهر 92 9:17
عزیزم رمز رو خصوصی گذاشتم
mahsa
11 مهر 92 10:37
aziiiizam delam...to hamishe behtarin bodi va hastiiiiiiiiiiiii
ممنون خاله جون

شکلک آروین
13 مهر 92 18:57
سلام ممنون بابت لینک شما هم لینک شدید