نیکاننیکان، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نیکان عشق مامان بابا

عید غدیر و استادیوم آزادی

1392/8/4 17:10
نویسنده : مامان مریم
720 بازدید
اشتراک گذاری

 

 با عشق علی هرکه سرو کار ندارد خشکیده نهالیست پروبال ندارد

ما غرق گناهیم وزآتش نهراسیم،آتش به محبان علی کار ندارد

دوستان عزیزم سلاااامقلب

عید غدیر  بر شما و عزیزانتون مبارک باشه(ببخشین با تاخیر تبریک میگم)خجالت

روز عید برای تبریک و عید دیدنی به منزل مامان جون و باباجون رفتیم که مامان

جون به نیکان یه ماشین عیدی دادنلبخندزن دایی مامان جون هم اونجا بودن که

برای عیدی به نیکان پول دادنلبخند

بعدازظهر دایی جون تماس گرفتن که به تهران اومدن و میخوان به دیدنمون بیان

قلبما هم زود و تند و سریع به خونه برگشتیم تا دایی جون رو ببینیمماچ

خان دایی خوشگل و مو مشکی نیشخند دوتا بازی فکری و کلی لوازم تحریر به نیک

عیدی دادلبخندکه مامان رسما"واسه سال آینده راحته و نیازی به خرید لوازم

تحریر نداره بسکه از خاله و دایی و مامان و بزرگ و ..به نیکان رسیدهنیشخند

و قسمت هیجان انگیز عیدی ها واسه نیکان بلیط بازی فوتبال استقلال_فولاد 

در استادیوم آزادی بود که دایی جون داد.چشمک

بابای نیکان اصلا"فوتبالی نیست و واسه همین نیکان هم به فوتبال علاقه

نداشت ولی از وقتی کارتون فوتبالیستها رو از کانال پویا میبینه واسه خودش 

یه پا سوباسا شدهنیشخند

خلاصه با کلی ذوق و شوق با باباش به استادیوم رفتن و کـــــــلی بهشون 

خوش گذشته بود. وقتی برگشتن نیکان گفت:مامان خیلی خوب بود ولی 

حیف که تیممون باختناراحتراستش با اینکه منم اصلا"فوتبالی نیستم ولی 

دوست داشتم فولاد ببره حداقل واسه اینکه بچم به ورزشگاه رفته بودافسوسناراحت

ولی مگه به حرف منهابله

چون داداشم تو تیم فولاد هستن پیگیر اخبارش میشم و الا اصلا"فوتبالی 

نیستم.

عیدی مامان جون

  

 عیدی دایی جون

بلیط بازی

نیکان در استادیوم

خلاصه اینکه عید غدیر برای نیکان پرخیر و برکت بود.

نیکان هر روز ساعت ٧ صبح از خواب بیدار میشه و به مهدکودک میره،هفته ای

٢ روز بعداز ظهرها به کلاس زبان میره و به شدت به کلاس زبان علاقه داره(خدا

رو شکر)ماچتشویققلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان علی خوشتیپ
4 آبان 92 15:34
عیدتون مبارک عزیزم

چشمت روش که خان داداش رو دیدی.سلام مارو هم برسون

مبارک نیکان جون باشه هدیه قشنگش

اشکال نداره فولاد باخت...در عوضش علی استقلالیه ما خوشحال بود
سلاااااام ساراجونم،ممنون که سرزدی گلم شما هم به همه سلام برسون






♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
6 آبان 92 22:54
لام عزیزم خوبی نازنین

مبارکه نیکان جون باشه چه هدیه های خوب وزیبایی

عزیزم مرسی از اینکه بهمون سرزدید وبرامون کلی نظر خوب خوب گذاشتید

نازنین درمورد سوال هم ماساکن نیشابور هستیم
سلام دوستم،ممنون اومدی من فکر میکردم ساکن تهرانین،دوست داشتم از نزدیک ببینمتون،اگه مسیرتون به اینورا افتاد خوشحال میشم از نزدیک ببینمتون






مامان محمدصدرا
7 آبان 92 23:17
عیدتون با تاخیر مبارک. من با اینکه هیچوقت اهواز زندگی نکردم ولی طرفدار همه تیمهای خوزستان هستم. به نیکان بگو درسته که فولاد باخت ولی قهرمانههههههههههه راستی دایی نیکان بازیکن تیم فولاده؟
مامان مریم
پاسخ
نیکان تیمهای فوتبالو نمیشناسه،فقط فولادو اونم به خاطر داییش نه داداشم بازیکن نیستن...
سودابه
12 آبان 92 13:26
سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.خوب خدارو شکر که شما سرتون گرمه وسلامتین.زنده باشین


وای سودابه جون خیلی خوشحالم کردین سرزدین به ما انشالا که عملتون به راحتی و موفقیت انجام بشه [بوس]

مامان امیرحسین و ارمیا
13 آبان 92 23:00
عزیزم پس اون بلیط هم دایی نیکان جون داده که بازیش رو ببینه
بله دایی جون داده بود

مامان فرنيا
15 آبان 92 15:04
چه هديه هاي خوشگلي از اين به بعد من هم با اينكه فوتبالي نيستم دعا ميكنم فولاد خوزستان برنده بشه بخاطر نيكان جون
ممنون خاله مهربون

♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
17 آبان 92 4:56
سلام عزیزم خوبید کجایید ما منتطر خبرای جدیدیم دلمون عکسای جدید میخواد عزیزم شما لطف دارید چشم حتما میرسیم خدمتتون اتفاقا زیاد میایم اون ورا برا خاطر دیدن برادر وفامیلم منم دوست دارم ببینمتون عزیزم شما هم اومدید حتما بیاین پیشمون خبر بدید با افتخار میایم استقبالتون
مامان مریم
پاسخ
سلام خانم ممنون خوبیمممنون به فکرمون هستین
مريم مامان نيكان
24 آبان 92 7:06
به به چه عكسهاي متفاوت و قشنگي آقاي فوتباليست فكر كنم نيكان جون هم مثل خودم استقلالي باشهعزيزم هميشه دلت شاد باشهممنون خاله جون
مامان نگین
13 آذر 92 22:52
الهی قربون اشپز کوچولو خدا حفظش کنهممنون خاله جون
مامان نگین
21 آذر 92 13:22
ممنون مامان نیکان عزیزی و ممنون از حضور گرمتون منم با افتخار لینکتون کردم موفق باشید