نیکاننیکان، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

نیکان عشق مامان بابا

رمضان93

1393/5/20 17:10
نویسنده : مامان مریم
1,180 بازدید
اشتراک گذاری

امسال ماه رمضون خیلی به من و نیکان خوش گذشت،چون خاله جون دو هفته ای تهران بود و مدام یا ما افطار خونه خاله بودیم و یا خاله خونه ی ما...کلی خاله بازی کردیمخندونک باهم امامزاده صالح رفتیم،کلی باهم بیرون رفتیم و خوش گذروندیم و حس خوب فامیل داشتن تو تهران بهمون دست دادآرام خاله دوباره برای تعطیلات عیدفطر به تهران اومد که اون چند روزه هم کلی بهمون خوش گذشت.

اولین سفره افطار93

امامزاده صالح رمضان 93

کیکهایی که ماه رمضون درست کردمخوشمزهخوشمزه

فردای عیدفطر برای صبحانه به پارک آبشار رفتیم،خیلی خوب بود،زنبورها دست از سرمون برنمیداشتن،نمیدونستیم صبحانه بخوریم یا بترسیمشاکی

شب هم پارک رفتیم

پ ن: اگه تهران زندگی میکنین و یا گذرتون به  تهران افتاد حتما" برای صبحونه به پارک آبشار برین،پارک قشنگیه،با اینکه مرداد ماه رفته بودیم باد خنکی میوزید.البته میتونین ناهار یا شام هم برین ولی چون نزدیک کوهه من حس صبحشو بیشتر دوست دارم.

 


 

پسندها (5)

نظرات (13)

مامان فرنيا
21 مرداد 93 8:55
عاشق سفره ساده افطار تون شدم خاله بازي اخ جون
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم...آخ جونو خوووووب اومدی
مامان فرنيا
21 مرداد 93 8:56
من همش دلم ميخواد صبحانه برم بيرون بخورم همين ديروز به خواهرم ميگفتم يعني هوا اينقدر خوب هست كه بشه صبحانه رفت بيرون؟ ممنون بخاطر پيشنهاد خوبي كه داديد اما ميشه بپرسم با زنبورها چه كرديد؟
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم...حیوونی زنبورا باهامون کاری نداشتن ما(من و نیکان)از اونا میترسیدیم.فقط دور سفرمون میچرخیدن
مامان فرنيا
21 مرداد 93 8:56
افرين عجب حسي داشتي توي ماه رمضان اين همه كيك درست كردي
مریم مامان دونه برفی
21 مرداد 93 9:58
سلام خانم .. چه عجب بالاخره آپ کردی خوش باشی عزیزم. واقعا خوردن اولین صبحانه بعد از ماه رمضان اون هم یه جای خنک خیلی میچسبه... خوش باشید.
مامان مریم
پاسخ
واقعا" چه عجبمن کلا"تنبلم واسه آپ کردن..ممنون سرزدی
ابجی سجا
21 مرداد 93 15:30
لبخند زدی بهار با آن آمد یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد ای دست بلند آسمان در دستت من نام تو را خواندم و باران آمد
مامان مریم
پاسخ
خیلی زیبا عزیزم ممنونم
ابجی سجا
21 مرداد 93 15:30
ممنون خاله جون خيلي خوش اومدين
fatima
22 مرداد 93 13:28
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. پسر نازی داری خدا حفظش کنه... لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم حتما"سرمیزنم
مامان حديث
22 مرداد 93 16:22
سلام نيكان جووووون دوست عزيزم خوبي؟ ميخواي تبادل لينك كنيم؟ بهم خبر كن دوست عزيزم.
مامان مریم
پاسخ
خوشحال میشم
ابجی سجا
29 مرداد 93 12:17
باافتخارلينك شدين
ابجی سجا
29 مرداد 93 12:18
کوه میشوم برایت... یک بار بگو دوستت دارم تا هزار بار تکرارش کنم
ابجی سجا
4 شهریور 93 21:38
هیچکس بر نیمکت پارک تنهایی نمینشیند یا یار در بر است یا یاد یار در سر تقدیم به تو که یادت همیشه و هرجا با منه
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان مریم
8 شهریور 93 9:57
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک
ابجی سجا
14 شهریور 93 20:38
خسته ام از تمام کلمات تکرارى فقط چند سطر سکوت … به دلخواه خود معنایش کن …