نیکاننیکان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نیکان عشق مامان بابا

جشن پایان تحصیلی پیش دبستانی

1393/4/1 23:30
نویسنده : مامان مریم
12,696 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنج شنبه هشتم خرداد ماه جشن پایان تحصیلی نیکان از طرف مهد کودک تو سالن آمفی تاترمجتمع نابینایان برگزار شد.جشن جشنبچه ها کلی هنرنمایی کردن تشویقاز خوندن آیت الکرسی و سرود ملی تا اجرای سرود دسته جمعی و اجرای نمایش و سرود الفبا و....تا رقاصی خصوصا" دخترا که کلی مستفیض شدیم خندونکبه من و همسرم خـــــــــــــــــیلی خوش گذشت و کلی شادی کردیم و تخلیه هیجان داشتیم.جشناولین سرودی که بچه ها خوندن برای پدر و مادرها و تشکر از اونا بود که من خیلی تحت تاثیر قرارگرفتم و اشکم درومد!چکار کنم خوووو اصلا" باورم نمیشد که قندعسلم به این سرعت بزرگ شد و من به این سرعت دارم پیر میشم! فکر کنم گریه م واسه این قسمتش بودخندونک خلاصه خیلی خودمو کنترل کردم ولی غرق شادی و لذت بودم از دیدن پسرمراضی و سپاس گذارم از خدایی که دیدن این روزها رو نصیبم کرد. محبتآراممحبت 

نیکان و بابابوسمحبت

نیکان و مربی مهربون و دلسوزش خاله فرحناز

یادگاری از طرف مهد به بچه ها

موقع خوندن شعر الفبا....نیکان در کنار فاطمه یکی از صمیمی ترین دوستاش

نیکان هم تو این نمایش پهلوونی بود ولی چون باید لخت میشدن و اجرا میکردن داوطلبانه انصراف

داد،گفت:به هیچ وجه حاضر نیستم جلوی بقیه لخت باشم!همچین پسر محجوبی دارم منراضی

چند روز قبل از جشن برای دیدن کارهای نیکان به مهد رفتم که چندتا عکس هم اونجا گرفتم
 

نیکان و فاطمه در مهد

قفسه کتابهای نیکان در مهد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خلاصه نیکان جان دوران پیش دبستانی هم تموم شد...خاله فرحناز که از شما بسیار زیاد رضایت داشت و برای شما خیلی زحمت کشید،در حال حاضر شما میتونی اکثر کلمات و حتی جمله های کوتاه رو بخونی...به امید جشن فارغ التحصیلی دانشگاهت نفسمبوسمحبت

پسندها (2)

نظرات (9)

مامان فرنيا
2 تیر 93 9:02
عزيزم فارغ التحصيلي ات مبارك ايشالله جشن دانشگاه رفتنت
مامان مریم
پاسخ
سلام دوست عزیزم...ممنونم،ایشالا واسه فرنیا جون
ابجی سجا
2 تیر 93 23:05
تمنا دارم از آسمان که اگر حتی قطره ای خوشبختی از آسمان بارید، بر گونه ی تو باشد
مامان فرنيا
3 تیر 93 7:32
سلام چه خوب شد دوباره امدم پيشتون و عكسها را ديدم چه جشن خوبي بوده افرين به اين گل پسر محجوب
مامان مریم
پاسخ
سلام...ممنون خاله جون
کودک 118
3 تیر 93 11:01
سلام مبارک باشه. از وبلاگ من دیدن کنید شاید خوشتون بیاد
مامان مریم
پاسخ
ممنونم...حتما"سر میزنم
ابجی سجا
4 تیر 93 10:47
سلام خاله جون ممنون نظرلطفتونه خيلي خوشحال شدم مرسي
ابجی سجا
4 تیر 93 10:47
خيلي خوش اومدين سراغمون
مامان مریم
8 تیر 93 22:11
سلام چه جشن باشکوه و خاطره انگیزی .ایشالله جشن فارغ التحصیلیش.ب امید موفقیت روزافزون نیکان عزیز
مامان مریم
پاسخ
ممنونم..به امید آن روز
مامان محمدصدرا
20 تیر 93 1:42
خانومی هزارماشاالله به گل پسرت که داره بزرگ و عاقل می شه. گلم چرا ناراحتی باید افتخار کنی که مامان یه مردی هستی که با توکل بر خدا به بهترین شکل داری بزرگش می کنی. انشاالله عاقبت بخیریشو ببینی
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم...ممنونم..ایشالا خداوند نگهدار عزیزای شما هم باشه
مریم مامان دونه برفی
23 تیر 93 9:29
سلام عزیزم انشاءا...جشن فارغ التحصیلی آفرین به این سلیقه و آفرین به این حجب و حیا
مامان مریم
پاسخ
ممنون خاله جون