نیکاننیکان، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

نیکان عشق مامان بابا

تولد6 سالگی نیکان

1393/1/6 23:58
نویسنده : مامان مریم
1,497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

با تاخیر خیلی زیاد این پست رو نوشتم دلیلش هم قطی اینترنتم بود ولی دوست نداشتم از نوشتنش هم صرف نظر کنم.

تم تولد 6 سالگی یکی یکدونه مامان به درخواست خودش باب اسفنجی  بود.تولد امسال نیکان خـــــــــــیلی خوش گذشت دلیلش هم حضور خواهر و شوهرخواهر عزیز و نازنینم و خواهرزاده های گلم بود که از اهواز آمده بودن و گرمی بخش محفل کوچکمون بودندقلبماچکیک تولد رو خودم درست کردم،هرچند که تزیینش خیلی عالی نشد ولی مزه خوبی داشت و همگی کلی تشویق و انگیزه بهم دادنلبخندشام تولد سوپ جو با شیر و سالاد الویه و کشک بادمجون و سوسیس پیچ با نون یوفکا و سمبوسه بود،که به شدت مورد استقبال واقع شدخوشمزهچشمکچندتا از کارهایی رو که میخواستم انجام بدم فراموش کردمناراحت که انشالا سال دیگه جبران میکنم خود نیکان که توی ابرها بود و کلی خوشحالی میکرد و دیدن چهره ی بشاش و خوشحال نیکان خستگی رو از تنم بیرون کردلبخند واسه تولد از این فلشها داشتیم که نور پخش میکنه و کلی دیس دیس بوم بوم کردیمنیشخند

 

کیک تولد دست پخت مامان مریم(هرجا خراب شده بود با شکوفه ماست مالی کردمنیشخند)

قسمتی از میزشام(عکس با کیفیت از دسر نداشتم)

پالتو تن نیکان اسفنجی کادوی خاله جون و کفشها کادوی خاله مهسا

نیکان ٢ سالی میشه که به شدت به تولد علاقه پیدا کرده،قبل از اون زیاد خوشش نمیومد...از یک ماه قبل از تولدش کلی نقشه داره،کلی واسه تزیینات و کیک و کادوش ایده میدهلبخندروزهای زندگیت پراز شادی و سرور و تولد باشه دلبنـــــــــــــــدمقلبماچقلبماچ  

 

 

 

 

 

 

    

پسندها (2)

نظرات (13)

زهره مامان هلیا
7 فروردین 93 23:23
سلام سال نو مبارک
مامان مریم
پاسخ
سال نو شما هم مبارک
مامان علی خوشتیپ
9 فروردین 93 10:44
سلام مریم جون به بهههههه چه کیک خوشگلی...خیلی هم عالی شده.دستت درد نکنهغذاهاتم خیلی اشتهابرانگیزه تولد نیکان جون هم مبارک.انشاالله جشن دومادیشو ببینی کدوم خواهرتون از اهواز اومدن؟کاش عکس بچه هاشونو میذاشتی جمع خانوادگیتون همیشه پراز شادی و خوشی باشه
مامان مریم
پاسخ
سلام ساراجون ممنون عزیزمآبجی بزرگه(مرضیه)اومده بود...چون تو عکسا شئونات اسلامی رعایت نشده بود نشد که بذارم
مامان علی خوشتیپ
9 فروردین 93 10:45
برای قالب از وبلاگ دخملی شکلک استفاده میکنم...توی وبش کد قالب رو دانلود میکنم جای کد قالبی که هست کپی میکنم...آدرس وب دخملی شکلک رو داری؟
مامان مریم
پاسخ
قبلا" داشتم..اگه پیدا نکردم ازت میگیرم.ممنون که جوابمو دادی
مامان فرنيا
16 فروردین 93 15:54
تولد نيكان جون مبارك خيلي عاليه كه با اين همه كار كيك را هم خودتان درست كرديد دستتون واقعا درد نكنه
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم...آره خدایی خیلی خسته شدم چون دست تنها بودم
مامان فرنيا
16 فروردین 93 15:55
واي گفتي اهواز من هم ياد خانواده خودم افتادم هر وقت ميان كلي انرژي ميگيرم
مامان مریم
پاسخ
خیلی خوشحالم که یه دوست همشهری خوب پیدا کردم
مامان فرنيا
16 فروردین 93 15:56
ماماني دستت درد نكنه خيلي زحمت كشيدي و تزيينات خيلي قشنگه
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
11 اردیبهشت 93 15:18
امشب ،شب آرزوهاست و من آرزو دارم دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار(( التماس دعا ))
مامان مریم
پاسخ
ممنون از دعاهای بسیار زیبات میناجون
مامان ثمین سادات
11 خرداد 93 15:38
خیلی کم پیدایییییییییییییییییییییییییی خانمییییییییییی
مامان مریم
پاسخ
سلام دوستم خوبم خوبی؟ممنون که به یادمی
مریم مامان دونه برفی
12 خرداد 93 11:49
تولدت مبارک نیکان اسفنجی . بدو بیا آپم
مامان مریم
پاسخ
سلام الان میام
مامان سودابه
22 خرداد 93 23:06
ای منتظران گنج نهان می اید ارامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلیعه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می آید میلاد امام زمان مبارک دختر دارم شاه نداره از خوشگلی وکلی هنر تا نداره کیک می پزه چقدر قشنگ و عالی جای مامان سودابه بوده خالی
مامان مریم
پاسخ
ممنونم سودابه جون...ممنون که بهمون سرزدین
مامان محمدصدرا
24 خرداد 93 23:30
تولدت مبارک عزیزم انشاالله 150 ساله بشی گلم هزارماشاالله همشهری چقدر شما با سلیقه ای آفریییییییییییین و یه دست مرتب به شما مامان گل
مامان مریم
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان مریم
8 تیر 93 22:13
ای جان تولد 6 سالگیت مباررررررررررک.چه تم تولد شادی واقعا مامان جون دست مریزاد که تولدی به این قشنگی برای نیکان جون تدارک دیدید
مامان مریم
پاسخ
ممنونم
مامان لیلی
6 آبان 93 11:31
تولدت مبارک نیکان جان. ایشالا 120 سالگیت. چه مامان با سلیقه ای... دستتون درد نکنه . کیکتون هم عالی بود
مامان مریم
پاسخ
ممنون از حسن نظرتون خاله جون