نیکاننیکان، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نیکان عشق مامان بابا

تولد یک سالگی وبلاگمون

1392/10/25 11:23
نویسنده : مامان مریم
1,614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم...انشالا که خوب و خوش و سلامت هستین؟

دیروز تولد یک سالگی وبلاگمون بودهوراهوراوبلاگ جونم تــــــــــــــــــولدت مبارک!تو این مدت یک سال با دوستای عزیزی تو دنیای مجازی آشنا شدم که همه مهربون و دوست داشتنی هستن و امیدوارم که بتونم از نزدیک ببینمشون قلبدوستان عزیزم دوستتون دارم امیدوارم در کنار بچه های گلتون همواره سلامت و شاد باشینقلبماچقلب  

به همین مناسبت دیروز یه کیک پختم و تزیین کردم...ایده کیک از نیکان بود که گفت:مامان شبیه پروانش کن،اون خالهای روی بال پروانه رو هم خودش گذاشتلبخندقلباین دومین تجربه ام در زمینه کیک اسفنجی با روکش خامه بود....با سپاس فراوان ازآشپزیهای مامانم و دوست عزیزم ساراجون که طرزتهیه خامه فرم گرفته رو از ایشون یاد گرفتمقلبتشویقماچ

وبلاگ جون تولدت مبارک ایشالا پر بشی از خاطرات خوب و شیرین و دوست داشتنی گل پسرم نیکانملبخند

پسندها (1)

نظرات (19)

مامان فرنيا
28 دی 92 13:26
تولد وبتون مبارك باشه ماماني اينقدر كيكدرست كردي خوب ميگفتي ميامديم در كنار هم ميخورديم هم خوشگله هم خوشمزهجای شما خالی،خدایی خیلی خوشمزه شده بود
ستاره
29 دی 92 20:59
وبلاگ نیکان جون خیلی زیباست کیک تون هم خوش مزه ست....ممنون
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
30 دی 92 22:33
سلام عزیزم خوبی مبارک باشهههههههههههههه سلام عزیزم....ممنون خوبیم
تک خواهر
1 بهمن 92 14:55
سلام دوست خوبم من خواهر •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●• هستم که تو وب خواهرم تولدم رو تبریک گفتید از لطفتون سپاسگزارم. امیدوارم شاد و سلامت باشید. قابل بدونید و به سایت منم سر بزنید. سلام خانم...ممنون به ما سرزدینحتما"خدمت میرسم
مریم مامان دونه برفی
2 بهمن 92 12:20
چه کیک خوشمزه ای .خوش به حالتون راستی گلم.یه خواهش ازتون دارم یه لحظه میاین وب ما پست ثابتمونو ببینید لطفا ممنون منتظر رای شما هستم. اگه زحمتی نیست بعدش خبرم کنید. باتشکر دونه برفی الان میام
مریم مامان دونه برفی
3 بهمن 92 12:08
گلم باید برین تو وب دخملی شکلک که لینکش تو وبم هست . تو نظرات اونجا به شماره 3 رای بدین. ممنون عزیزم رای دادم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
7 بهمن 92 14:55
سلام عزیزمممنونم از محبتی که بهمون داشتی گلم آره عزیزم تزیینات کار خودم بود وهشون با مقوای یک رو ودورو بود وبا پانچ هم سوراخاشو انجام دادم ریسه تولدت مبارک با مقوای یک رو 8ضلعی در اوردم وحروف رو از اینترنت با فونتی که میخواستم سرچ کردم وبعدشم بزرگش کردم وپرینت گرفتم یکی یکی در اوردمشون وبعدش روی مقوا برگردوندم وکشیدم وبعدشم برش زدم ورواون 8ضلعیا چسبوندم امیدوارم خوب توضیح داده باشم ممنون از توضیحاتت
مريم مامان نيكان
11 بهمن 92 10:46
سلام چه كيك قشنگي خوشحالم كه اينجا تو دنياي مجازي امثال نيكان منم هست كه باهاشون صميمي بشيم و دوستي خوبي داشته باشيم تولد 1 سالگي وبلاگتون مبارك باشه مریم جون منم خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم
سودابه
13 بهمن 92 21:37
سلام و صد سلام دخملم خوبین الحمدالله. ال وعده وفا ببین نازنینم اومدم بازدیدتون رو پس بدم البته لی لی چون هنوز پام جوش نخورده موندم اگر جوش نخوره به هر جهت مادر که باشی حتی اگر وبلاگی همیشه دلت برای بچه هات می تپه و هر جور شده میری خونه اشون ولو با یک پا و لی لی دوستتون دارم بسیار زیاد به زبون کلاه قرمزی بخون تولد عید وبت مبارک اینم گل که دست خالی نیومده باشم. واااااااای سودابه جون خوب هستین...خیلی خوش اومدین ایشالا به زودی پاتون خوب میشه من که دعاتون میکنم
خاله مهسا
16 بهمن 92 15:47
خواهر عزیز وهنرمندم کیکت خیلی قشنگه و مطمنا خوشمزه هم هست الاهی که من فدای تو گلم بشم ممنون عزیزم خدا نکنه فدا بشی خواهری هروقت اومدی واست میدرستم
سودابه
16 بهمن 92 21:21
سلام عزیزم بدینوسیله از شما و نی نی نازتون برای شرکت در جشن تولد آقا مانی نوه دلبندم دعوت به عمل می آید امید است با تشریف فرمایی خود رونق جشنمان را دو چندان کنید. منتظر قدوم سبزتان هستیم. اسپیکر ها روشن
مامان محمدصدرا
22 بهمن 92 16:51
آفرین به مامان هنرمند که تو هر چیزی سررشته داری ممنون عزیزم
✿مامان علی خوشتیپ✿
27 بهمن 92 13:35
تولد وبلاگتون مباااااااااااااااااااارک کیکت عالیییییییییی شده دستت طلا مریم جون گذاشتمش توی عکسای ارسالی وب آشپزیمون ممنون سارا جون به پای هنرمندیهای شما که نمیرسه
✿مامان علی خوشتیپ✿
27 بهمن 92 13:35
تولد نیکان جون هم مبارک.برای کیکش چیکار کردی؟ ممنون سارا جون...خودم کیک تولدشو درست کردم ولی هنوز پست تولدشو نذاشتم به زودی میذارم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
12 اسفند 92 13:06
عزیزم کجایید کم پیدا؟؟؟؟؟؟؟ سلام عزیزم...ممنون به یادم بودین یک ماه بود نت نداشتم
مامان فرنيا
28 اسفند 92 10:14
سال نو را پيشاپيش به شما و خانواده محترمتون تبريك ميگم ايشالله سالي پر از خيرو بركت و شادي در پيش رو داشته باشيد ممنون عزیزم برشما هم مبارک باشه...با بهترین آرزوها برای شما
مريم مامان نيكان
29 اسفند 92 7:50
امید که سال جدید برایمان کرداری نیک گفتاری نیک پنداری نیک به ارمغان اورد. سال جدید در کنار خانواده گلتون به شادی و موفقیت ممنونم عزیزم....سال نو برشما و خانواده ی محترمتان مبارک باشه
مامان علی خوشتیپ
3 فروردین 93 11:35
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . سال نو مبارک http://upload7.ir/imgs/2014-03/50267199809289359551.jpg
مامان مریم
پاسخ
سال نو شماهم مبارک
مامان علی خوشتیپ
3 فروردین 93 11:36
مریم جون وقتی میخوای جواب نظرات رو بدی روی کادر صورتی که نوشته پاسخ به این نظر کلیک کن تا جوابت از نظر دوستان تفکیک بشه