نیکاننیکان، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

نیکان عشق مامان بابا

آقا بقاله

1392/10/2 20:49
نویسنده : مامان مریم
1,654 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان سلام،روزهای سرد زمستونیتون پراز شادی و خاطرات زیبا،درکنار عزیزانتون باشه...به مناسبت شب یلدا برای نیکان توی مهدشون جشن گرفته بودن که همراه با اجرای سرود و نمایش و...بود.البته خانواده ها تو این جشن دعوت نبودن و قراره سی دی جشن رو بهمون بدن....نیکان توی نمایش،نقش آقا بقال رو داشت که باید سه بیت شعر حفظ میکرد،کلی هم نق نق کرد که خجالت میکشم جلوی بقیه نمایش اجرا کنم،من خجالتی ام و...متفکر بهش گفتم:واسه چی باید خجالت بکشی،بچه هایی که حرف بد میزنن،کار بد میکنن باید خجالت بکشن،اونایی که درس نمیخونن و حرف معلمشون رو گوش نمیکنن باید خجالت بکشن،تو که نمیخوای کار بدی کنی! خلاصه کلی باهاش صحبت کردم و تقویت روحیه کردم تا با روی باز نقشش رو بازی کنهلبخندوقتی بعداز جشنشون رفتم دنبالش با یک عدد آقا پسر سبیلو و خوشحال روبرو شدم که کلی بهش خوش گذشته بود و گفت:عالی اجرا کردم،اصلا"هم خجالت نکشیدمتشویققلبماچ 

سبیلاشوخنده

 میز یلدای مهد 

چند روز پیش که رفتم نیکان رو از مهد بیارم،بهم میگه:مامان شما میدونستی که خیلی مادر فداکاری هستی؟!خجالتقلبماچگفتم:ممنونم مامان ولی واسه چی؟میگه آخه تو این سرما هر روز زحمت میکشی میای دنبال من...بهش گفتم عزیزم این وظیفه ی منه ولی میدونستی تو هم خیلی پسر قدرشناسی هستیقلبماچمادر به فدای این همه محبت و شعور و درکت عشقم 

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان فرنيا
3 دی 92 14:27
جشن يلدا مبارك خيلي گل پسره ماشالله ممنون خاله جون
مامان فرنيا
3 دی 92 14:28
ماشالله به اين پسر مهربون و قدردانممنون خاله جون
مامان محمدصدرا
7 دی 92 22:42
هزارآفرین به آقا پسر هنرمندمون انشاالله همیشه موفق باشی پسرم. مامانی بخاطر تربیت خوب شماست که اینطوری پسرمون قدرشناسهممنون خاله جون شما لطف دارین
مریم مامان دونه برفی
9 دی 92 12:59
آفرین به این پسر قدرشناس و مهربون ماشاا... به اینآقا بقال نصفه سیبیل همیشه خوش باشیدعزیزم..ممنون خاله جون،ممنون از حضورتون
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
14 دی 92 3:18
مبارک باشه عزیزم همیشه شاد باشید...ممنون خاله جون
مامان نگین
8 بهمن 92 6:45
سلام مامان نیکان عزیز تولد وبتون مبارک شرمنده این روزا سرم شلوغه و کمتر بهتون سر میزنم ممنون که به یاد ما هستی و بهمون سر میزنس کیکتون خیلی قشنگ شده و حتما خوشمزه امممممممممممممممم من که عاشق کیک خونگی هستم موفق باشی گلم نیکان جان رو هم ببوس هرجا هستین شاد و سلامت باشین...ممنون سرزدین
مامان نیکان
17 بهمن 92 19:49
سلام خانومی ما هم یه نیکان داریم مثل شما خوشحال میشم به ما سر بزنید
مريم مامان نيكان
29 اسفند 92 6:56
امید که سال جدید برایمان کرداری نیک گفتاری نیک پنداری نیک به ارمغان اورد. سال جدید در کنار خانواده گلتون به شادی و موفقیت
سیدمهدی
20 فروردین 93 3:40
سلام به مامان یه شازده کوچلو پسر خیلی نازی داری از طرف من ببوسشراستی مامان نیکان .میگم فکر یه خواهر برای گل پسرت باشید بد نیست هااااا
مامان مریم
پاسخ
من از خدامه که نیکان خواهردار بشه..هرچی خواست خداست